Klantenoordeel /10 Lees alle ervaringen
0

Uw winkelwagen is leeg

Totaal: €0,00 Incl. btw

€0,00 Excl. btw

Geen producten gevonden...

VERZENDEN EN BEZORGEN

Bestellingen worden als ze voor 15:00 zijn besteld en betaald, zijn dezelfde dag met de bezorgdienst verstuurd. 

 

  • Maandag voor 15:00 besteld is dinsdag geleverd, na 15:00 besteld is levering op woensdag.
  • Dinsdag voor 15:00 besteld is woensdag geleverd, na 15:00 besteld is levering op donderdag.
  • Woensdag voor 15:00 besteld is donderdag geleverd, na 15:00 besteld is levering op vrijdag.
  • Donderdag voor 15:00 besteld is vrijdag geleverd, na 15:00 besteld is levering op Maandag.
  • Vrijdag voor 15:00 besteld is maandag geleverd, na 15:00 besteld is levering op dinsdag. 
  • Zaterdag voor 15:00 besteld is dinsdag geleverd, na 15:00 besteld is levering op dinsdag. 

 LET OP: De bestellingen worden pas op verzending gezet wanneer de betaling hiervan bij ons binnen is (tenzij anders afgesproken) en de levertijd buiten Nederland in Europa kan variëren tussen 2 tot 7 werkdagen.

 

Waar kunt u rekening mee houden?

  • Dit geldt op werkdagen, feestdagen uitgezonderd.
  • Voor vertragingen van de levering door transportservice zijn wij niet aansprakelijk.
  • Bij afwijkende levertijden zal er altijd via e-mail of telefonisch contact met je worden opgenomen.
  • Bestellingen kunnen op afspraak worden afgehaald bij onze fabriek in Krommenie. Neem hiervoor wel even contact met ons op via onze klantenservice.
  • Je bestelling wordt kosteloos verzonden in Nederland & België m.u.v. de waddeneilanden & steigeraanhangers - €50,- per verzending naar België.

 

Wanneer wordt uw bestelling geleverd?

Wanneer uw bestelling binnen ons magazijn klaar staat en voor verzending wordt aangemeld, dan ontvangt u van ons een verzendbevestiging email. Deze wordt de volgende werkdag bij u geleverd.

 

Track & trace code

Onze vervoerder voert de bestellingen s'avonds in waardoor u op de afleverdag 's ochtends een track and trace code ontvangt. Hierop kunt u een tijdsbestek van 2 uur zien, waarin onze vervoerder langs komt met uw bestelling.

Meestal ontvangt u een telefoontje een half uur voordat zij komen. Bent u op dit tijdstip niet beschikbaar, laat het ons dan even weten via 085 0656192. Eventueel kan de vervoerder met uw instructies de bestelling ergens op locatie achterlaten. 

Heeft u geen track and trace code ontvangen? Geen stress, enkele bestellingen met o.a. steigeraanhangers kunnen wij ook met eigen vervoer komen leveren waardoor u geen track and trace ontvangt. Meestal geven we dit van te voren aan of neem anders contact met ons op, wanneer dat niet duidelijk is.

 

Bent u niet thuis op het moment van bezorging?

Bent u overdag niet thuis, dan kunt u tijdens het bestelproces aangeven bij "opmerkingen" waar de vervoerder de bestelling kan achterlaten (bijvoorbeeld op de oprit, bij de buren of in een tuin of schuur). Daarin kunt u ook een afwijkende afleverdag geven (een datum in de toekomst).  Ook dan ontvangt u in de ochtend van de afleverdag een track and trace van onze vervoerder. 

 

Aangeven locatie of afleverdag

Liever uw bestelling bezorgd op een andere locatie? Dat kan! Ook kun u een gewenste afleverdag aangeven. Graag aangeven in het bestelformulier bij de opmerkingen of een mail sturen naar [email protected]Let op: wanneer de bestelling reeds verzonden is, zijn deze voorkeuren niet meer mogelijk.

 

Waar vind ik mijn factuur:

  • Nadat een bestelling voltooid is ontvangt u per mail een orderbevestiging met daarin de factuur als bijlage.
  • Heeft u een account? Dan vindt u de factuur en status verzending hier.
  • Factuur kwijt? Neem contact met ons op, we kunnen vanuit ons systeem de factuur nogmaals verzenden naar u.

 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »