VERZENDEN EN BEZORGEN

Bestellingen worden als ze voor 15:00 zijn besteld en betaald, zijn dezelfde dag met de bezorgdienst verstuurd. 

 

  • Maandag voor 15:00 besteld is dinsdag geleverd, na 15:00 besteld is levering op woensdag.
  • Dinsdag voor 15:00 besteld is woensdag geleverd, na 15:00 besteld is levering op donderdag.
  • Woensdag voor 15:00 besteld is donderdag geleverd, na 15:00 besteld is levering op vrijdag.
  • Donderdag voor 15:00 besteld is vrijdag geleverd, na 15:00 besteld is levering op Maandag.
  • Vrijdag voor 15:00 besteld is maandag geleverd, na 15:00 besteld is levering op dinsdag. 
  • Zaterdag voor 15:00 besteld is dinsdag geleverd, na 15:00 besteld is levering op dinsdag. 

 LET OP: De bestellingen worden pas op verzending gezet wanneer de betaling hiervan bij ons binnen is (tenzij anders afgesproken) en de levertijd buiten Nederland in Europa kan variëren tussen 2 tot 7 werkdagen.

 

Waar kunt u rekening mee houden?

  • Dit geldt op werkdagen, feestdagen uitgezonderd.
  • Voor vertragingen van de levering door transportservice zijn wij niet aansprakelijk.
  • Bij afwijkende levertijden zal er altijd via e-mail of telefonisch contact met je worden opgenomen.
  • Bestellingen kunnen op afspraak worden afgehaald bij onze fabriek in Krommenie. Neem hiervoor wel even contact met ons op via onze klantenservice.
  • Je bestelling wordt kosteloos verzonden in Nederland & België m.u.v. de waddeneilanden. Waddentoeslag wordt op nacalculatie berekend.
  • Voor steigeraanhangers en werkbruggen gelden speciale transportprijzen ivm afwijkende maatvoering. Prijzen variëren van 50-100 euro.

 

Wanneer wordt uw bestelling geleverd?

Wanneer uw bestelling binnen ons magazijn klaar staat en voor verzending wordt aangemeld, dan ontvangt u van ons een verzendbevestiging email. Deze wordt de volgende werkdag bij u geleverd.

 

Track & trace code

Onze vervoerder voert de bestellingen s'avonds in waardoor u op de afleverdag 's ochtends een track and trace code ontvangt. Hierop kunt u een tijdsbestek van 2 uur zien, waarin onze vervoerder langs komt met uw bestelling.

Meestal ontvangt u een telefoontje een half uur voordat zij komen. Bent u op dit tijdstip niet beschikbaar, laat het ons dan even weten via 085 0656192. Eventueel kan de vervoerder met uw instructies de bestelling ergens op locatie achterlaten. 

Heeft u geen track and trace code ontvangen? Geen stress, enkele bestellingen met o.a. steigeraanhangers kunnen wij ook met eigen vervoer komen leveren waardoor u geen track and trace ontvangt. Meestal geven we dit van te voren aan of neem anders contact met ons op, wanneer dat niet duidelijk is.

 

Bent u niet thuis op het moment van bezorging?

Bent u overdag niet thuis, dan kunt u tijdens het bestelproces aangeven bij "opmerkingen" waar de vervoerder de bestelling kan achterlaten (bijvoorbeeld op de oprit, bij de buren of in een tuin of schuur). Daarin kunt u ook een afwijkende afleverdag geven (een datum in de toekomst).  Ook dan ontvangt u in de ochtend van de afleverdag een track and trace van onze vervoerder. 

 

Aangeven locatie of afleverdag

Liever uw bestelling bezorgd op een andere locatie? Dat kan! Ook kun u een gewenste afleverdag aangeven. Graag aangeven in het bestelformulier bij de opmerkingen of een mail sturen naar [email protected]Let op: wanneer de bestelling reeds verzonden is, zijn deze voorkeuren niet meer mogelijk.

 

Waar vind ik mijn factuur:

  • Nadat een bestelling voltooid is ontvangt u per mail een orderbevestiging met daarin de factuur als bijlage.
  • Heeft u een account? Dan vindt u de factuur en status verzending hier.
  • Factuur kwijt? Neem contact met ons op, we kunnen vanuit ons systeem de factuur nogmaals verzenden naar u.