Verzenden & bezorgen
VERZENDEN EN BEZORGEN
Bestellingen worden als ze voor 15:00 zijn besteld en betaald, zijn dezelfde dag met de bezorgdienst verstuurd.
- Maandag voor 15:00 besteld is dinsdag geleverd, na 15:00 besteld is levering op woensdag.
- Dinsdag voor 15:00 besteld is woensdag geleverd, na 15:00 besteld is levering op donderdag.
- Woensdag voor 15:00 besteld is donderdag geleverd, na 15:00 besteld is levering op vrijdag.
- Donderdag voor 15:00 besteld is vrijdag geleverd, na 15:00 besteld is levering op Maandag.
- Vrijdag voor 15:00 besteld is maandag geleverd, na 15:00 besteld is levering op dinsdag.
- Zaterdag voor 15:00 besteld is dinsdag geleverd, na 15:00 besteld is levering op dinsdag.
LET OP: De bestellingen worden pas op verzending gezet wanneer de betaling hiervan bij ons binnen is (tenzij anders afgesproken) en de levertijd buiten Nederland in Europa kan variëren tussen 2 tot 7 werkdagen.
Waar kunt u rekening mee houden?
- Dit geldt op werkdagen, feestdagen uitgezonderd.
- Voor vertragingen van de levering door transportservice zijn wij niet aansprakelijk.
- Bij afwijkende levertijden zal er altijd via e-mail of telefonisch contact met je worden opgenomen.
- Bestellingen kunnen op afspraak worden afgehaald bij onze fabriek in Krommenie. Neem hiervoor wel even contact met ons op via onze klantenservice.
- Je bestelling wordt kosteloos verzonden in Nederland & België m.u.v. de waddeneilanden. Waddentoeslag wordt op nacalculatie berekend.
- Voor steigeraanhangers en werkbruggen gelden speciale transportprijzen ivm afwijkende maatvoering. Prijzen variëren van 50-100 euro.
Wanneer wordt uw bestelling geleverd?
Wanneer uw bestelling binnen ons magazijn klaar staat en voor verzending wordt aangemeld, dan ontvangt u van ons een verzendbevestiging email. Deze wordt de volgende werkdag bij u geleverd.
Track & trace code
Onze vervoerder voert de bestellingen s'avonds in waardoor u op de afleverdag 's ochtends een track and trace code ontvangt. Hierop kunt u een tijdsbestek van 2 uur zien, waarin onze vervoerder langs komt met uw bestelling.
Meestal ontvangt u een telefoontje een half uur voordat zij komen. Bent u op dit tijdstip niet beschikbaar, laat het ons dan even weten via 085 0656192. Eventueel kan de vervoerder met uw instructies de bestelling ergens op locatie achterlaten.
Heeft u geen track and trace code ontvangen? Geen stress, enkele bestellingen met o.a. steigeraanhangers kunnen wij ook met eigen vervoer komen leveren waardoor u geen track and trace ontvangt. Meestal geven we dit van te voren aan of neem anders contact met ons op, wanneer dat niet duidelijk is.
Bent u niet thuis op het moment van bezorging?
Bent u overdag niet thuis, dan kunt u tijdens het bestelproces aangeven bij "opmerkingen" waar de vervoerder de bestelling kan achterlaten (bijvoorbeeld op de oprit, bij de buren of in een tuin of schuur). Daarin kunt u ook een afwijkende afleverdag geven (een datum in de toekomst). Ook dan ontvangt u in de ochtend van de afleverdag een track and trace van onze vervoerder.
Aangeven locatie of afleverdag
Liever uw bestelling bezorgd op een andere locatie? Dat kan! Ook kun u een gewenste afleverdag aangeven. Graag aangeven in het bestelformulier bij de opmerkingen of een mail sturen naar [email protected]. Let op: wanneer de bestelling reeds verzonden is, zijn deze voorkeuren niet meer mogelijk.
Waar vind ik mijn factuur:
- Nadat een bestelling voltooid is ontvangt u per mail een orderbevestiging met daarin de factuur als bijlage.
- Heeft u een account? Dan vindt u de factuur en status verzending hier.
- Factuur kwijt? Neem contact met ons op, we kunnen vanuit ons systeem de factuur nogmaals verzenden naar u.