Klantenoordeel /10 Lees alle ervaringen
0

Uw winkelwagen is leeg

Totaal: €0,00 Incl. btw

€0,00 Excl. btw

Geen producten gevonden...

Voor al je vragen en opmerkingen kun je de gehele de week bij ons terecht.  

Stel je vraag aan Steigerdeals

Telefonisch bereikbaar van: maandag - vrijdag: 07.30 - 22.00 uur (voor het snelste antwoord)

Nederland:                085-0656192 (gratis)

België:                      +31(0)85 – 065 61 92

Of stuur een e-mail naar: info@steigerdeals.nl


Bezoekadres

Steigerdeals.nl (Steigerdeals BV)
Nicolaes Maesstraat 2
1506 LB Zaandam

 

Openingstijden

  • Maandag - vrijdag: 07:30 - 22:00 uur
  • Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur

 

Overige gegevens

K.v.K. nr.68732597
BTW nr.: NL 82.1125667.B01

IBAN: NL
BIC:INGBNL2A 

 

Bekijk hieronder veelgestelde vragen

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Bestellingen worden als ze voor 15:00 zijn besteld en op voorraad zijn dezelfde dag met de bezorgdienst verstuurd.

  • Maandag voor 15:00 besteld is dinsdag geleverd, na 15:00 besteld is levering op woensdag.
  • Dinsdag voor 15:00 besteld is woensdag geleverd, na 15:00 besteld is levering op donderdag.
  • Woensdag voor 15:00 besteld is donderdag geleverd, na 15:00 besteld is levering op vrijdag.
  • Donderdag voor 15:00 besteld is vrijdag geleverd, na 15:00 besteld is levering op zaterdag.
  • Vrijdag voor 15:00 besteld is maandag geleverd, na 15:00 besteld is levering op dinsdag. 
  • Zaterdag voor 15:00 besteld is dinsdag geleverd, na 15:00 besteld is levering op dinsdag. 

LET OP: De levertijd buiten Nederland in Europa kan variëren tussen 2 tot 7 werkdagen.

 

Wanneer wordt je bestelling geleverd?

Wij sturen je altijd een email als de bestelling is aangemeld voor verzending. In de meeste gevallen ontvangt je daarna ook een track and trace code van ons met daarin de afleverdag. Op de afleverdag kun je vanaf 's ochtend vroeg zien hoe laat de vervoerder langskomt, binnen een tijdsblok van 2 uur. Mocht er een vertraging zijn of een later bezorgmoment zijn, dan zal je dit ook via de mail te horen krijgen.

 

Track & trace code

Elke bestelling krijgt van ons een track and trace code. Deze ontvangt je op de dag van de aflevering in je mailbox. Heb je geen track and trace code ontvangen? Neem dan contact met ons op voor meer informatie via +31(0)85 – 065 61 92.

 

Aangeven locatie of afleverdag

Liever je bestelling bezorgd op een andere locatie? Dat kan! Ook kun je een gewenste afleverdag aangeven. Graag aangeven in het bestelformulier bij de opmerkingen of een mail sturen naar info@steigerdeals.nlLet op: wanneer de bestelling reeds verzonden is, zijn deze voorkeuren niet meer mogelijk.

Kan ik ook producten afhalen?
Ja! Je kunt jouw bestelling ophalen bij onze fabriek in Krommenie. Hiervoor kun je het beste telefonisch contact opnemen met ons serviceteam.

 

Rekenen jullie verzendkosten?
Je betaald geen verzendkosten in Nederland & België, die krijgt je standaard cadeau van ons!  (M.u.v. de waddeneilanden )
 
Wat als het artikel niet bevalt?
Wij zijn pas tevreden wanneer jij dat bent. Ben je om wat voor reden niet geheel tevreden, dan kan je dit binnen 14 dagen melden en kan het product retour gestuurd worden.
 
Retourprocedure
U heeft het (herroepings)recht om bestelde artikelen binnen 14 kalenderdagen na ontvangst zonder opgaaf van reden te retourneren aan ons. U moet ons hier binnen deze 14 dagen schriftelijk van op de hoogte stellen. Na ontvangst van geretourneerde artikelen zullen wij het volledige  aankoopbedrag aan u crediteren. Gemaakte verzendkosten bij retournering zijn voor rekening koper.

Retourneren na 14 dagen zichttermijn is alleen mogelijk indien artikel binnen de garantietermijn een fabricagefout bevat. U moet ons hier schriftelijk van op de hoogte stellen. Na beoordeling van het geretourneerde artikel zullen wij het volledige  aankoopbedrag exclusief de verzendkosten van het retourneren aan u crediteren.

 

Ik heb een klacht of opmerking
Dan horen wij dat graag! Neem contact met ons op via telefoon of mail en we zullen samen met jou naar een geschikte oplossing zoeken.

 

Op welke manieren kan ik afrekenen?

Bestel en betaal veilig via onze webshop met één van de onderstaande betaalwijzes. Is je bestelling betaald? Dan nemen wij de order direct in behandeling. 

 

ideal betalingen  mastercardiDeal & Creditcard  

De artikelen die wij via onze website aanbieden kunnen op verschillende manieren worden betaald. De gemakkelijkste manier om online te betalen is met iDEAL. Wij maken gebruik van de iDEAL diensten van Mollie. Internetbankieren via de volgende banken ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, de Triodos Bank of de van Lanschot bank.

Na het afronden van je bestelling selecteert je je eigen bank. Vervolgens wordt je naar de betaalpagina van jouw bank geleid. Na het inloggen staat hier je betalingsopdracht al ingevuld klaar. Je hoeft alleen je controlenummer nog maar in te vullen om de betaling af te ronden. 

 

Overboeken betaling Vooruitbetaling

Bij overschrijven (ook wel vooruitbetalen) maak je zelf het bedrag van de bestelling over. Alle gegevens hiervoor staan in de bevestigings e-mail die je na de bestelling ontvangt. Zodra we de betaling ontvangen hebben versturen we de bestelling. Let op dat bij overschrijven het soms 1 tot 3 dagen kan duren voordat het bedrag op onze rekeing is overgeboekt. Bij vooruitbetaling dien je het totaalbedrag inclusief btw over te maken op bankrekening t.n.v. Steigerdeals B.V.

 

bancontact Bancontact / Mister Cash / Soforte Banking  (België)

Bancontact / Mister Cash is het online betaalsysteem ontwikkeld door de gezamenlijke banken in België en is de meest geaccepteerde online betaalmethode in België. Alle Belgische klanten die gebruik maken van internetbankieren, kunnen gebruik maken van Mister Cash. U kunt direct uw aankopen betalen in een voor u vertrouwde bankomgeving.

 

AfterPay

AfterPay – Digitale Factuur (Nederland) AfterPay voert voor Steigerdeals.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Je kunt bij Steigerdeals.nl betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 500,- als je voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Ben je al bekend bij AfterPay, kun je betalen tot een bedrag van € 1000,-. Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen met digitale factuur voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement.

Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. Je kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de AfterPay website.

 

Paypal betaling PayPal 

PayPal is een veilige manier om online te betalen. U betaalt met uw bankpas of creditcard zonder daarbij uw bankgegevens aan de verkoper door te geven. PayPal is bovendien een snellere manier om uw online-aankopen te betalen. Steigerdeals krijgt uw bankgegevens niet te zien. U heeft wel een PayPal-rekening nodig.
 

Bedrijven uit België

Heeft u een bedrijf gevestigd in België en bent u in het bezit van een BTW nummer, dan kunnen wij intracommunautaire leveren, d.w.z. met vrijstelling van de BTW. Vermeld hiervoor s.v.p. uw BTW nummer tijdens het bestellen. Er word dan automatisch een exportorder voor u aangemaakt zonder BTW (intracommunautaire levering).

 

Waarom zijn jullie prijzen exclusief BTW ?
Standaard worden al onze prijzen zonder BTW vermeld op onze webshop. Mocht je graag op de website geholpen worden met inclusief BTW prijzen? Druk dan eenvoudig op de "incl. BTW" knop bovenaan de webshop rechts naast onze klantenbeoordelingen. Op de productpagina, het afreken proces en op de factuur word de BTW uiteraard weergegeven.

 

Voldoen de producten aan de geldende normen ?
Veiligheid staat bij Steigerdeals voorop! Al onze ladders voldoen aan EN131, GS TÜV, of NEN2484 en de eisen van de Nederlandse warenwet.