Wat als ik een klacht wil indienen?
Allereerst excuses, excuses en nogmaals excusus! We focussen ons erg op klanttevredenheid maar het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. En daar ben jij nu de dupe van. Dat is niet onze bedoeling!
Hoe nu verder?
- We lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je contact op neemt met onze klantenservice. We zijn dagelijks bereikbaar via telefoon via 085 0656192 of mail [email protected].
- Ben je niet tevreden met het antwoord? Je kunt ook altijd contact opnemen met onze Klantenservice manager door te mailen of door een brief per post te sturen naar het onderstaande adres. Binnen 5 werkdagen heb je uiterlijk een antwoord:
- Adres: Steigerdeals B.V. t.n.v. B. Boomsma, Molenwerf 58, 1911 DB Uitgeest
- Heeft ook hij je niet naar tevredenheid geholpen of komt dit allen niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Je kunt ook het ODR platform van de Europese Commissie voorleggen. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.