Onze vervoerder voert de bestellingen s ‘avonds in waardoor u op de afleverdag 's ochtends een track and trace code ontvangt. Hierop kun je een tijdsbestek van 2 uur zien, waarin onze vervoerder langs komt met jouw bestelling. Meestal ontvang je een telefoontje een half uur voordat zij komen. Ben je op dit tijdstip niet beschikbaar, laat het ons dan even weten via 085 0656192. Eventueel kan de vervoerder met jouw instructies de bestelling ergens op locatie achterlaten. 

 

Heb je geen track and trace code ontvangen? 

Dat kan! Enkele bestellingen met o.a. steigeraanhangers kunnen wij ook met eigen vervoer komen leveren waardoor je geen track and trace ontvangt. Meestal geven we dit van te voren aan door je telefonisch hiervan op de hoogte te stellen. Ook hier bellen we een half uurtje van tevoren.

 

Ben je niet thuis op het moment van bezorging?

Ben je overdag niet thuis, dan kun je tijdens het bestelproces aangeven bij "opmerkingen" waar de vervoerder de bestelling kan achterlaten (bijvoorbeeld op de oprit, bij de buren of in een tuin of schuur). Daarin kun je ook een afwijkende afleverdag geven (een datum in de toekomst).  Ook dan ontvang je in de ochtend van de afleverdag een track and trace van onze vervoerder. 

 

Bereikbaar via: