Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je ‘m weigeren aan de deur of kosteloos retourneren via het herroepingsformulier.

  • Een bestelling wijzigen of annuleren die nog niet verzonden is:

Wil je een bestelling aanpassen, aanvullen of annuleren, die nog niet verzonden is? Dan kunt je het beste telefonisch contact opnemen via 085 0656192 op die manier kunnen we direct aanpassingen voor je maken. Is het na kantooruren of krijg je ons telefonisch niet te pakken? Dan graag een mail sturen naar [email protected]

  • Een bestelling wijzigen of annuleren die al verzonden is:

Wil je een bestelling aanpassen of annuleren die al verzonden is? Dan kun je het pakket weigeren wanneer deze bij je wordt aangeboden door de bezorger. Jouw bestelling wordt dan naar ons terug gestuurd. Bij (terug)ontvangst nemen wij contact met je op zodat we een passende oplossing kunnen vinden. Het weigeren van een bestelling, die geen pakfouten of schade heeft, brengt wel kosten met zich mee.