Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Is er iets waar je niet tevreden over bent? Laat het ons weten, dan zorgen wij 100% voor een oplossing. 

Het kan wel eens voorkomen dat er iets gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Vanuit onze fabriek komt er een fabrieksgarantie op de lasverbindingen van onze producten. Deze fabrieksgarantie is 5 of 10 jaar. Andere garanties zullen worden beoordeelt door, en zijn de verantwoordelijkheid van, de fabrikant.

 

Telefonisch bereikbaar van: maandag - vrijdag: 07.30 - 22.00 uur (voor het snelste antwoord)

Nederland:                085-0656192 (gratis)

België:                      +31(0)85 – 065 61 92

 

Of stuur een e-mail naar: [email protected]

Wanneer je een email stuurt met een garantie claim, vermeld hierbij dan wel je naam, adres, telefoonnummer, ordernummer, besteldatum, foto en de reden van de claim. Wij zullen dan contact met je opnemen om de claim te behandelen. Steigerdeals.nl neemt alleen claims in behandeling die betrekking hebben op een order via deze webshop; www.steigerdeals.nl.